Mar 10, 2009

Akcent - That`s my name


Cand neuronii mei o iau razna, "organele auditive au chef sa asculte zbenguiala"... useful.ro - emoticoane pentru hi5
Saptamana trecuta am ascultat numai vibe fm... la un momentat dat, o piesa imi "gadila" timpanul, in mod placut cei drept... dupa ceva ore, aflu ca este noua piesa a celor de la Akcent...
useful.ro - emoticoane pentru hi5
"wtf?... cum mah? le-a pus D-zeu mana pe cap? 2 piese misto una dupa alta, care nu imi "zgarie" timpanul? Doua piese Akcent care imi plac? Nu, este imposibil..."
useful.ro - emoticoane pentru hi5
Pun mana pe telefon, sun, intreb, si:
"da, nu stai prost cu auzul, chiar ei canta piesa".
Foarte tare bre`, serios
useful.ro - emoticoane pentru hi5... nu imi vine sa cred... de fapt, din vara trecuta am observat schimbari radicale in industria muzicala romaneasca... mai sunt ceva specimene, dar bine ca sunt pe urmele dinozaurilor aka pe cale de disparitie useful.ro - emoticoane pentru hi5
That`s my name
se intituleaza piesa, fiind cel de al doilea extras de pe albumul "True Believers". Album care a fost lansat la sfarsitul lunii Ianuarie.
Spre uimirea mea, albumul, nu suna chiar atat de rau... sunt ceva piese "cul", ar trebui sa cam reduca "ridicarile de voce" ala Justin Timberlake. In rest, well done guys
useful.ro - emoticoane pentru hi5
Sper sa nu devieze clip-ul de la piesa... dar sper degeaba (hope sa ma insel).

Enjoy za zong, dudes `n dudets
useful.ro - emoticoane pentru hi5



No comments:

Post a Comment