Sep 16, 2009

India.Arie - Testimony: Vol. 2, Love & Politics


India.Arie.
Mi-a placut in trecut, unul indepartat, o piesa numita "I Am Not My Hair" (oare de ce?!useful.ro - emoticoane pentru hi5).
Saptamana trecuta am ascultat o melodie draguta. M-am interesat cine ce si cum... am aflat... era India.Arie, cu piesa "Can I walk With You"... descopar ca "inculpata" este una si aceeasi cu "piesa parului"... M-am pus sa caut "deeper" despre ea...
La inceputul acestiu an, a lansat albumul "Testimony: Vol. 2, Love & Politics".
Mie personal, stilul muzical "neo-soul" nu prea imi place... ascult o piesa, doua... trei, de acest gen, dar, dudes `n dudets, acest album... il iubesc... piesa cu piesa, vers cu vers (asta probabil pentru ca nu toate piesele sunt pe stilul neo-soul...). Imi place atat de mult incat nu vreau sa scriu cine a compus piesele, care a fost primul extras single, cine este India.Arie etc... dunno if someone will understand me or not, I don`t give a efiucikei... useful.ro - emoticoane pentru hi5
Da un search, poate o sa iti placa... mai jos vei gasi doar 2 piese de pe acest album, si cele doua mentionate mai sus...

Enjoy useful.ro - emoticoane pentru hi5

Yellow (Testimony: Vol. 2, Love & Politics 2009)



Long Goodbye (Testimony: Vol. 2, Love & Politics 2009)





Can I Walk With You (Voyage to India 2002)




I`m Not My Hair (Testimony: Vol. 1, Life & Relationship 2006)



No comments:

Post a Comment