Aug 25, 2009

Lily Allen - Fuck You


O piesa vesela cu multa ironie in versuri, compusa de Lily Allen si Greg Kurstin (un shacksperian cu un c.v. bogat, in care apar artisti precum Britney Spears, Sophie Bextor, Kylie Minogue, All Saints, Jamelia, Nelly Furtado, Red Hot Chili Peppers, Jason Mraz si muuuulti altii).

Tot el este si producatorul celui de al doilea album a lui Lily "It`s Not Me, It`s You".
Le-am dat verde organelor mele auditive la cateva piese `n the album is quite good, I`ll say.
..
Desi cea mai recenta piesa lansata de pe acest album este "22" (iar ea are 24 de ani), si normalmente ar trebui sa scriu despre ea... dar nu vreau bre`... imi place mai mult "Fuck You" very, very much... eu v-am impins spre Lily Allen, si nu va ramane decat sa... faceti ce vreti...
useful.ro - emoticoane pentru hi5
Enjoy
atat "Fuck You" cat si "22" useful.ro - emoticoane pentru hi5





No comments:

Post a Comment