Nov 20, 2008

"s-a trezit printesa pop"


"Britney Spears a inregistrat in jur de 30 de piese pentru cel de al 6-lea album", declaratie facuta de cei de la Rolling Stone Magazine. "M-am intors in studio pentru am avut ceva timp liber, dar in momentul cand am inceput sa muncesc, pur si simplu nu m-am mai putut opri-this is cool!-" replica data de solista catre "afirmatia" de mai sus.

Circus, cel de al 6-lea album al solistei, cuprinde 13 piese + alte 6, ca fiind bonus tracks.
"Womanizer" stationeaza pe primul loc in "Billdoard Hot 100". La realizarea acestui album au luat parte producatori precum:
- The Underdogs
. In spatele acestui nume stau Harvey Mason, Jr. (fiul lui) si Damon Thomas. Babyface - "Cant Stop Now", "Loneliness", Beyoncé - "Listen", B2K - "Gots Ta Be", Ginuwine - "Good For Nothing", "Please You", Chris Brown - "Ya Man Ain't Me", "Young Love", "Is This Love", "Take You Down", "Help Me", "Get At´Cha", "Nothin", "So Right It Aint Right", "Lottery", Joe - "Ain't Nothin' Like Me", "Priceless", "Beautiful", Justin Timberlake - "Still On My Brain", o "mica" parte din munca celor 3
-
Martin Karl aka Max Martin, castiga trei ani consecutivi premiul ASCAP (The American Society of Composers, Authors and Publishers) "compozitorul anului" (`99, 2000, `01). Succesul pieselor precum "Baby One More Time", "Oops!... I Did It Again"(Britney Spears), "I Want It That Way", "Shape of My Heart"(Backstreet Boys), "Since U Been Gone"(Kelly Clarkson), "I`m Not Dead"(P!nk) i-se datoreaza, in mare parte, lui.
-Lukasz Sebatian Gottwald aka Dr. Luke.
Muzician, compozitor si producator. A scris si produs piese unor artisti precum Kelly Clarkson, Daughtry, Missy Elliott,Leona Lewis, Carlos Santana, Sugababes, Avrile Lavigne, Katy Perry.
-Benjamin Levin aka Benny Blanco
, rapper, compozitor si producator, de numai 20 ani. A compus si produs piese pentru Vanessa Hudgens, Lil` Mama, Spank Rock etc... alaturi de Dr, Luke.
-The Outsyders
, formata din Nikesha Briscoe si Rapheal Akinyemi. "Debutanti", primul "contract" fiind cu Britney Spears. Se pare ca "Outsyders-ii" "promit urechilor nostre" piese bune. Am dedus acest lucru dupa ce am asculat "Circus" si "Womanizer".
Acestia sunt o parte din "oamenii" au "ajutat-o" pe Britney sa isi "regaseasca drumul spre casa".
Albumul este plin de "ironie" (
"Mmm Papi"), jocuri de cuvinte ("If U Seek Amy", "Phonography" ), deep stuff ("My Baby"), relitate ("Circus")... etc. Un mic "point" luat de la colegul meu, Luk, iar eu il dau mai departe. Piesa "If U Seek Amy" = FUCK Me [I(F)(U)SEE(K)Amy(ME)]
Eu personal, nu credeam ca isi va mai reveni "din acea camerutza, lipsita de culoare".
.. Well done girl!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

No comments:

Post a Comment