Nov 26, 2008

Fall Out Boy


Fall Out Boy, o trupa de pop punk american, din Illinois, Chicago. A luat "nastere" in anul 2001. Este formata din Patrick Stump (lead vocals, gitara ritmica, compozitor), Pete Wentz (ghitara bas), Joe Trohman (lead guitar) si Andy Hurley (tobe, percutie).
Trupa a castigat numeroase premii pentru albumul From Under the Cork Tree, lansat in 2005, primind si double platinum pentru ca acesta a vandut peste 2.5 milioane de exemplare in USA.
In februarie 2007, se lanseaza albumul intitulat Infinity on High, care a ajuns pe locul I in Billdoard 200, in prima saptamna s-au vandut 260,000 de exemplare. Prima piesa extrasa de pe album, "This Ain`t a Scene, It`s an Arms Race", a atins locul I in Pop 100 si II in Billboard Hot 100.
Pe 16 Decembrie 08, va avea loc lansarea celui de la 5-lea album, Folie a Deux ("nebunie in noi"dragutz titlul). "I Don`t Care", prima piesa extrasa de pe album, care a lansata pe 3 septembrie 08.

Nu imi place dar nici nu imi displace ceea ce canta ei, imi este indiferenta... kinda`f. Cand am ascultat prima data "A Little Less Sixteen Candles, A Little More Touch Me" eram ceva de genul ... dar, stiti vorba aceea "nu este dragoste la prima vedere, n-are nimic, just chill, exista la a2-a vedere" (nu degeaba tre sa port ochelari ).
Nefrecventand acest gen de muzica, uitasem complet, ca in urma cu un an juma, imi bubuiau boxele prin camera, cu piesa "Thnks Fr Th Mmrs" aka "thanks for the memories". O primisem de la un prieten (Marius), nu m-a interesat cine canta piesa, pur si simplu ma indragostisem de acea ghitara "dura" aka electrica.
Enjoy




No comments:

Post a Comment