Nov 25, 2008

Rihanna feat Justin Timberlake - Rehab


In sfarsit, asteptarea mea a luat sfarsit. Rehab piesa cantata de Rihanna (scrisa/compusa de Justin Timberlake si, nelipsitul, Timbeland), are clip. De cand am auzit piesa mi-am pus intrebarea "oare cum va fi clip-ul acestei piese?". Dupa 2 ani, vad ca nu este asa cum ma asteptam... pare a fi mai un clip de imagine... A fost filmat in Vasquez Rocks Park, situat inafara L.A-ului, pe 21 octombrie. Piesa este "cica" un featuring cu Justin Timberlake. Am pus acel "cica", pentru ca vocea lui "apare" in piesa doar pentru cateva secunde, spre sfarsit... Nu ar fi primii care numesc "featuring" astfel de "implicatii vocale"... Justin Timberlake este motivul "rehab-ului" ei in clip. El joaca rolul "tipului care a facut-o sa sufere atat de mult"... Enjoy za clip


Rehab Video



"Rehab" este cel de al 8-lea single extras de pe albumul "Good Girl Gone Bad", lansat in anul 2007. In spatele acestui album de mare succes, stau Justin Tomberlake, Timbaland si Hannon Lane.

No comments:

Post a Comment